zokni

Kézimunkáimról, alkotásaimról, és néha életem fő műveiről, a gyerekeimről

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Fonalfogyasztás 2009

2037 g

Hozzászólások

  • Madlena: Látszik, hogy itt is kezdő vagyok! Hogyan törölhetem a bejegyzésemet? (2009.11.01. 10:14) eltűntem...
  • aniceköt: Nekem tetszik a zoknid színe és most hol vagy blogilag? (2009.06.19. 14:22) Galaxy
  • gabella: Kata! Várunk a blogspoton! Nekem nagyon bejött! Puszi! (2009.05.04. 14:15) Elköltözöm

látogatók 2009.02.16.

free counters

számláló 2009.01.25

Nyuszikám

2009.03.14. 21:37 :: Kataca

Nagyon tetszik a keresztszemezés!!!! Csak a Vince még kicsi hozzá, hogy mellette ilyen komoly figyelmet igénylő dolgot lehessen csinálni...vagy csak túl eleven? Ezért még csak itt  tartok :

 

 

 

 

 

 

 

 

Fehérre fehérrel hímezni nem egy felemelő dolog, nem is  haladtam a nyuszikával..Megkűzdöttem a virágokkal, itt sok olyan öltés volt, amelyekhez segítséget kaptam Soleiltől. Kb sejtem, hogy  a tűzőöltéseket az utolsó mozdulatokként kellett volna megcsinálnom, de segítettek vezetni a szememet. Ez a munka ismét ráébresztett, hogy pazarló vagyok...elfogyott a sötét rózsaszín és a sötétzöld cérnám. Vagy ha valakinek van gyakorlata ebben: elég szokott lenni az ilyen "ajándék-cérna"?

Nagyítóval ne tessék megnézni, a masni nem lett olyan, amilyet szerettem volna, pedig ez a harmadik nekifutás a lelógó két végének...(ez is benne volt a fonalfogyásban). Csak abban bízok, hogy akinek ezt fogja vinnia nyuszi, elnézi  ezt nekem, mert benne vana szeretet, amivel neki készítem.

És ez még nem a vége a keresztszemes próbálkozásaimnak....

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kotottzokni.blog.hu/api/trackback/id/tr371002529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Soleil2 2009.03.15. 10:58:08

Nagyon szépen alakul! Látod, megy ez! Szerintem első lépésnek tökéletes! Én először egy pici macis tűpárnát csináltam szintén ilyen ajándék mintából:-D Még ma is használom. A kontúrt általában a végén szoktuk csinálni, bár van, aki közben is, mert a végén egyben elég unalmas, főleg, ha sok van belőle. A fonal mennyisége... hát nem is tudom... Nekem akkor maradt belőle elég sok, de már mástól is hallottam, hogy nem lett elég. Végül is, ha valamelyik elfogy, nyugodtan pótold hasonló színű hímzőfonallal. Aztán hajrá, jöhet a következő áldozat, az xszemezést nagyon meg lehet szeretni:-DDD
süti beállítások módosítása