zokni

Kézimunkáimról, alkotásaimról, és néha életem fő műveiről, a gyerekeimről

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Fonalfogyasztás 2009

2037 g

Hozzászólások

  • Madlena: Látszik, hogy itt is kezdő vagyok! Hogyan törölhetem a bejegyzésemet? (2009.11.01. 10:14) eltűntem...
  • aniceköt: Nekem tetszik a zoknid színe és most hol vagy blogilag? (2009.06.19. 14:22) Galaxy
  • gabella: Kata! Várunk a blogspoton! Nekem nagyon bejött! Puszi! (2009.05.04. 14:15) Elköltözöm

látogatók 2009.02.16.

free counters

számláló 2009.01.25

nem vesztem el

2008.12.29. 22:23 :: Kataca

Ígértem a képeket, csak elsodort a Karácsony...

Mert szerintem amíg Jézuska hozza az ajándékot, addig nehezebb a titkolózás, nem mehetek akkor vásárolni, amikor szeretnék, hanem akkor lehet, amikor éppen a gyermekem nincs velem. Nálunk még Jézuska van. A lányomnál már nem, így őt néhány dologba már beavattam, de természetesen az ő ajándékai meglepik voltak. Nagyfiam majdnem 9 éves, ő még hisz, vagy csak nem mondta el nekem, hogy tudja. Bár a múltkor az osztálytársait, akik meg akarták győzni az igazságról, nem komplettnek minősítette, de sose lehet ezt tudni egy rafinált kisfiúnál. Aprócska meg természetesen semmit se tud a dologról, ő csak hatalmas szemekkel rácsodálkozott a karácsonyfára, (azóta naponta többször nekiáll, hogy leszed róla ezt-azt), lelkes testvéri segítséggel kibontotta az ajándékát és tologatta a kisautót, zenélős elefántot.

A fa alatt derült ki, hogy az Anyukámnak készített sál tetszést arat-e...Igen, sikerült, úgy láttam tetszik Anyunak, örült neki.

És az ígért képek:

A lányom zöld kardigánjának nyaka, ami itt fejtörést okozott. Végül Nagymamám oldotta meg a problémát, hogy csak minden harmadik szemet szedte fel a nyak körbekötéséhez.

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

A következő képen a borvörös sál a csodálatos egyszem lányommal.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És végül a fehér, bújtatós sál, Orsinak készült, modell a Vince...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kotottzokni.blog.hu/api/trackback/id/tr70847731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása