zokni

Kézimunkáimról, alkotásaimról, és néha életem fő műveiről, a gyerekeimről

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Fonalfogyasztás 2009

2037 g

Hozzászólások

  • Madlena: Látszik, hogy itt is kezdő vagyok! Hogyan törölhetem a bejegyzésemet? (2009.11.01. 10:14) eltűntem...
  • aniceköt: Nekem tetszik a zoknid színe és most hol vagy blogilag? (2009.06.19. 14:22) Galaxy
  • gabella: Kata! Várunk a blogspoton! Nekem nagyon bejött! Puszi! (2009.05.04. 14:15) Elköltözöm

látogatók 2009.02.16.

free counters

számláló 2009.01.25

eltűntem...

2008.11.24. 14:28 :: Kataca

Már régen nem írtam egy betűt sem, nem mentség, de behavaztam. A nagyoknak a suli, a Pici szinte állandóan beteg.

De közben azért rendszeresen alkotok, még ha nem is zoknit.

Megmutatom:

 

 

Nem lett túl jó a kép, de ez egy kardigán a lányomnak. A fonalat tavaly karácsonyra kaptam, de valahogy nem akaródzott hozzákezdeni. Ennek fő oka az lehet, hogy zöld...és én nem szeretem a zöld színt.

Már csak a nyakát kell befejeznem, de az nehezebb feladatnak tűnik, mint megkötni az egészet..

Még egy alkotásom, Aprócskának, az egyik hozzászólásomban említett kipöndörödős nyakkal:

 

 Ehhez a pulcsihoz egy évekkel ezelőtt kiárusításon vett, cimke nélküli, szétdőlt gombolyag fonalat használtam, és kb másfél méter maradt belőle...

 

 

 

 

 

Középső gyermekemnek, elsőszülött fiamnak is készül egy pulcsi, már csak az egyik ujját kell megcsinálnom, és persze a nyakát. Ez azt hiszem egyszerűbb lesz, mint a kardigán. A fonalat a TESCOban vettem nemrég a neve ATLANTA, egész barátságos ára volt. Műszálas, de a fiam azt mondta, nem szúr.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És csak a színe kedvéért teszem fel saját félkész pulcsimat. Lélekmelegítő színű (nekem), a fazonja is jó lesz, ha kész megmutatom:

 

(A sötét csík az tulajdonképpen barna. Valamiért nem olyanok most ezek a képek, amilyet szerettem volna. Bocs ezért, nem tudom mi történhetett a masinámmal.)

Ez a pulcsi a Gabella által oly sokat dícsért Lisa fonalból készül. Megláttam a színeket és már kész is volt a fejemben a pulcsi terve. A megvalósításra, hogy minden félbenlevőt befejezzek, két hetet adtam magamnak.

 

Már azt is tudom, mit fogok csinálni utána, majd beszámolok róla.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kotottzokni.blog.hu/api/trackback/id/tr72785919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gabella · http://gombolyag.blog.hu 2008.11.24. 15:07:06

Fú, Kata, ezek nagyon szépek! Nekem is kéne valami csavart mintát gyártanom már, fejben már megvan a csavart mintás egyujjas kesztyű...

Remélem, tudtam valamit segíteni azért... Ha nagyon nem megy, nem lehet visszabontani azt a pár sort, ameddig nem kezdtél fogyasztani a kardigán nyakánál?

Kataca · http://kotottzokni.blog.hu 2008.11.24. 16:57:08

Azt mondod bontsam visszább a nyaka elejét?

Madlena 2009.11.01. 10:10:14

Sziasztok! Látom sokan köttök csíkos dolgokat!
Kezdő kötő vagyok, és segítséget szeretnék kérni!
Hogyan kell úgy kötni csíkosat, hogy ne láttszon a szin válltása?
Nekem csomó marad a sál szélein, és az elég csúnya! Válaszr ide szeretnék: madlena55@gmail.com Köszi a segítséget!

Madlena 2009.11.01. 10:10:15

Sziasztok! Látom sokan köttök csíkos dolgokat!
Kezdő kötő vagyok, és segítséget szeretnék kérni!
Hogyan kell úgy kötni csíkosat, hogy ne láttszon a szin válltása?
Nekem csomó marad a sál szélein, és az elég csúnya! Válaszr ide szeretnék: madlena55@gmail.com Köszi a segítséget!

Madlena 2009.11.01. 10:13:54

Sziasztok! Látom, sokan köttök csíkos dolgokat! Kezdő vagyok, és a segítségeteket kérném!
Hogyan kell úgy kötni csíkosat, hogy ne legyen görcs a színváltásnál?

Segítséget köszönöm! Választ ide szeretnék! madlena55@gmail.com

Madlena 2009.11.01. 10:14:46

Látszik, hogy itt is kezdő vagyok! Hogyan törölhetem a bejegyzésemet?
süti beállítások módosítása